• Олива моторна Motul 6100 Save-lite SAE 5W-30, 1л (шт.)
  • Олива моторна Motul 6100 Save-lite SAE 5W-30, 1л (шт.)

    • 73420
      410.00грн
    • Доставка
      • Самовивіз
      • По Києву: 1-2 дні
      • По Україні: за тарифами перевізника
      Оплата
      • Готівкою при отриманні
      • Оплата банківською карткою
      • Безготівковий розрахунок
      Захист споживача
      • Оригінальна продукція
      • Офіційна гарантія
      • Повернення на протязі 14 днів

Motul 6100 SAVE-lite 5W-30

Енергоощадна моторна олива для бензинових двигунів. Technosynthese.

Призначення

Високотехнологічна, синтетична, енергоощадна моторна олива, створена за технологією Technosynthese. Особливо рекомендується для Chrysler, Ford та General Motors. Спеціально розроблена для сучасних автомобілів, оснащених бензиновими двигунами та дизелями, атмосферних чи з турбонаддувом, з непрямим чи безпосереднім впорскуванням, які розроблені з урахуванням використання в них енергоощадних моторних олив зі зниженим коефіцієнтом тертя та низькою в’язкістю HTHS (≥2.9 мПа.с).

Використовується в усіх сучасних бензинових двигунах, які передбачають використання енергоощадних олив класом в’язкості 30 (дотримання стандартів API SP і/чи ILSAC GF-6A).

Cхвалено згідно специфікації GM dexos1 від GM для бензинових двигунів, яка регламентується такими автовиробниками, як Buick, Cadillac, Chevrolet чи GMC.

Сумісна з каталітичними нейтралізаторами. Даний тип олив значно впливає на оптимізацію паливної економічності двигунів, що забезпечує зменшення кількості викидів CO2 в атмосферу.

Стандарти та схвалення

  • API SP
  • ILSAC GF-6A 
  • Chrysler MS 6395
  • Ford WSS-M2C929-A / WSS-M2C946-A / WSSM2C946-B1 / WSS-M2C961-A1
  • GM 6094 M
  • GM dexos1 Gen2

Рекомендовано до використання такими автовиробниками: Acura, Chrysler, Dodge, Ford, Honda, Hyundai, Infiniti, KIA, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Subaru, Toyota.

Стандарт API SP зворотно сумісний з попередніми стандартами API, в часності API SN. Оливи API SN володіють високими антиокисними властивостями, покращений захист від утворення відкладень, покращене очищення двигуна, відмінні низькотемпературні характеристики, енергоощадність. На основі стандарту API SN, сформульовано стандарт ILSAC GF-5 з більш суворішими вимогами до енергоощадності. Окрім енергоощадності, також вимагається дотримання подовжених міжзмінних інтервалів, чистота поршнів/кілець, сумісність з ущільнювачами, і знижений вміст фосфору, для сумісності з чутливими системами доочищення відпрацьованих газів. Стандарт ILSAC GF-5 дозволяє експлуатувати двигун на бензині із 85%-им вмістом Етанолу (E85).

Стандарт GM dexos1 регламентується для цілого ряду бензинових двигунів GM з модельного ряду 2011 року, які вимагають відповідність специфікації оливи dexos1 (окрім обслуговування в Європі). Специфікація GM dexos1 розроблена для бензинових двигунів і повністю замінює специфікації GM-LL-A-025, GM 6094А,… 6094М і GM 4718M. GM dexos1 також використовується в двигунах до 2011 року випуску. Стандарт GM dexos1 поєднує в собі суворі вимоги стандартів API, ACEA і ILSAC, одночасно з вимогами GM до енергоощадності. GM розробив специфікацію dexos1 для забезпечення високої термооксиної стабільності оливи, відмінної термічної стійкості, стійкості до утворення відкладень, стійкості до збільшення в’язкості оливи при потраплянні сажі.

Дана відповідає усім високим вимогам до експлуатаційних характеристик від GM, зокрема специфікації dexos1, повністю сумісний з біопаливами, LPG (Liquefied Petroleum Gas), CNG (Compressed Natural Gas), і біоетанольними паливами, з вмістом етанолу до 85% (Bioethanol – E85).

Деякі OEM-виробники вимагають для своїх найсучасніших бензинових двигунів оливи API SP-RC, API SP, API SN, SN-RC, SN Plus і ILSAC GF-6A або GF-5, щоб гарантувати максимальну ефективність роботи та захист. Специфікації Ford WSS-M2C947-A (рівень GF-5), Ford WSS-M2C947-B1 (рівні GF-5, SNRC і SN Plus) і Ford WSS-M2C962-A1 (GF-6, SP-RC і Рівні SN Plus) відображають такі вимоги.

Специфікація Chrysler MS 6395 вимагає дотримання стандарту та щонайменше ILSAC GF-4 для забезпечення оптимальної експлуатації бензинових двигунів Chrysler, Dodge і Jeep.

Специфікація Ford M2C 947-A вимагає від олив дотримання стандартів API SN і ILSAC GF-5 для використання в двигунах v з дати виробництва MY2013. Деякі автовиробники також регламентують використання в двигунах олив зі стандартами API SN і/чи ILSAC GF-5 для забезпечення максимальної продуктивності.

Для прикладу, олива використовується в бензинових двигунах Honda, Subaru і Toyota. Дана олива забезпечує високі змащувальні властивості, захист від зношування, стійкість до високих температур, покращену прокачувканість оливи по системі мащення двигуна, пришвидшене наростання обертів, пришвидшене досягнення робочої температури, зниження витрати палива. Дозволяє знизити викиди вуглекислого газу в атмосферу (CO2).

Рекомендації

Міжзмінний інтервал обирається згідно рекомендацій виробника техніки і може бути змінений на власний розсуд, зважаючи на умови експлуатації. Олива може змішуватись з оливами на синтетичній чи мінеральній основі.

  • Об'єм, л: 1
  • В'язкість оливи по SAE: 5W-30
  • Застосування за типом транспорту: Легкові автомобілі
  • Для типу двигунів: Бензиновий, Дизельний
  • Базова олива: Синтетична
  • Тип продукції: Моторні оливи
  • Тактність двигуна: Чотирьохтактний
  • Енергозберігаюча олива: Так
  • Класифікація API:  ?SP
  • Класифікація ILSAC: GF-6A
  • Допуск Ford: WSS-M2C929-A, WSS-M2C946-A, WSS-M2C961-A1, WSS-M2C946-B1
  • Допуск GM: 6094M, Dexos 1 Gen2
  • Допуск Daimler-Chrysler: MS 6395
Задати питання Написати відгук